Retourbeleid

Als u niet tevreden bent met uw aankoop, kunt u de gekochte artikelen in hun originele staat retourneren. voorwaarde binnenin 30 dagen van levering (Alsjeblieft erbij betrekken volgen nummer). Bij ontvangst van de goederen, zal de aankoopprijs worden terugbetaald. Alle retourzendingen moeten worden geregistreerd via onze klantenservice.


I hebben ontvangen A defect item:


Als Jij hebben ontvangen A defect item, Alsjeblieft contact ons steun team onmiddellijk met de volgende informatie:


Uw bestelnummer Welke item is beschadigd Een beschrijving Fotografisch bewijs


Als uw pakket bij levering beschadigd is, maak dan een foto en stuur deze rechtstreeks naar ons klantenserviceteam. Alle claims voor beschadigde pakketten moeten binnen 7 dagen na levering worden ingediend datum. Wij kan niet probleem A terugbetaling, credit opmerking of vervanging zonder bewijs van schade veroorzaakt door een lid van ons supportteam.


I hebben ontvangen de fout item:


In de onwaarschijnlijk evenement Dat Jij hebben ontvangen de fout item, Alsjeblieft contact ons steun Neem onmiddellijk contact op met ons team en verstrek ons de volgende informatie:


Jouw volgorde nummer

De naam van de item Jij deed niet ontvangen De naam van het item dat u hebt ontvangen

A foto van de item Jij Ontvangen Exchange:

Helaas, Jij kan niet aandelenbeurs artikelen met ons. Als Jij wens naar Doen Dus, Wij aanbevelen dat u het product aan ons retourneert en vervolgens het juiste product bij ons bestelt.


Voor defect producten:

Als de product is defect, heeft geweest beschadigd in doorvoer of is anders defect, daar is geen retourkosten.


Als I wil naar opbrengst de artikel(en):

 

Bedrijfsnaam: Varo-mode

Adres: IJsbaanpad 94A, 1076 CW Amsterdam, Netherlands

Bedrijfsnummer: 76505861

E-mail: info@varo-mode.nl

Telefoon: +447768720037

Openingstijden

Maandag t/m vrijdag : 09:00 - 19:00
Zaterdag: 10:00 - 17:00

Gesloten op zon- en feestdagen.